Ny vy

Jag är så impad av min händiga man  och hans pappa.  Hela den yttre poolstommen står på plats och i rätt nivå.Och detta i regnväder dessutom!
Vi har nu ett poolliknande föremål i trädgården!


I går hade vi middag med Stefans föräldrar, Patrik, Wiveka och deras och våra ungar.

Hej och hå, livat , härligt och högljutt!  Maja sov till åtta i morse, partyunge.




Idag har vi som inte byggt pool mest slappat och tagit skydd för regnet.
Julia och Simba satt under markisen och inspekterade.



Kommentarer
Postat av: katja

ojojoj, här går det undan! kram

2009-05-22 @ 21:10:23
Postat av: lena

jag skulle också vilja sitta under en markis och kolla när andra jobbar, framför allt när de bygger en pool som gynnar mina intressen :)

2009-05-23 @ 04:12:01
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0