Drömresmål?

Var skulle ni åka om ni kunde välja fritt?  Tanken poppade upp när jag googlade efter bilder till föregående inlägg.
Kalifornien är ju helt fantastsikt! Dit måste vi snart igen! Kanske upp till Sonoma vindistrikt, kustvägen upp till San Fransisco och även Nappa Valley..

Men allra allra helst vill jag  nog till Hawaii. Förmodligen något som hänger kvar från det jag var liten, liksom maxat exotiskt.
(Eller hur med Holiday Inn och Mc Donald´s!!!)




Men det fick nog bli i kombination med södra Kalifornien...Stefan och jag gillade verkligen Newport men vi var där så kort stund. Så här kan man också använda sina Marriott-poäng.  Det ska vi nog göra... skit i Hawaii!!!




Nähä, tillbaka till verkligheten, dags att lägga lite barn...
Nån annan som har ett drömresmål?


Kommentarer
Postat av: Julia

ÅHHHHHHH det är en plåga men ändå det är ju huuuuur vckert som helst LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTAR tills kalifonien // din dotter Julia ;) 8)

2009-05-06 @ 20:33:34
Postat av: katja

vad go Julia är. det var inte illa - keep dreaming men till skillnad från oss andra, brukar du väl se till att dina drömmar blir verklighet! kram

2009-05-06 @ 22:30:33
Postat av: Lena

Jag kan gott tänka mig lite karneval i Rio de janeiro någon gång, annars är jag allmänt svag för Italien. Jag drömmer också om Australiens guldkust, grekiska övärlden och ett influensafritt Mexico. Gällande Kalifornien anser jag att San Fransisco är bäst!

2009-05-07 @ 03:02:29
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: Sussie

Just nu spelar det ingen roll vart jag åker.. Skulle gärna åka till Gran Cararia, bara för sol och bad och SEMESTER

Fast skulle jag verkligen drömma mig bort, skita pengar så skulle jag åka till mauritius eller jamaica. :O)

2009-05-07 @ 06:51:48
URL: http://mammasuss.blogg.se/
Postat av: Annie

Kalifornien skulle vara härligt... För att inte tala om Hawaii! Men båda är liksom "out of reach" just nu, så jag nöjer mig med att vilja åka tillbaka till Sydfrankrike igen! Och Gotland skulle vara trevligt att åka till igen - har inte varit där på snart 4 år! Så går det när man har en båt- och flygrädd man!

2009-05-09 @ 11:54:50
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0