Trögt

Tvättmaskinen tömmer inte ut vattnet, det får man göra "manuellt". Gissa hur kul det är?
Bergvärmepumpen tappar trycket, den tjuter. Mysigt! Reparatörerna har konstaterat fel- sedan händer ingenting...dah!
Igår em kom jag på att det är körförbud på bilen sedan den 1 juni. Vi avbokade visst tiden vi fick ja, men bokade vi någon ny? Nää..  Jag lyckas få en kvällstid i Rissne dit jag och de tre barnen åker hals över huvud. Bilen passerade u.a, skönt!
Sedan en näringsriktig middag på Max till barnens förtjusning. - Ta vad ni vill, är de inte vana vid att höra .
Till detta kan tilläggas att jag äter penicillin för bihåleinflammation, ätit alvedon  i elva dagar, snorig som ingen annan och ganska less... Och gräsänka ett bra tag till. Vill ha sommar, värme och min man!
Bläää!
Men Majsan är kul och söt (de andra barnen med såklart!! Utan dem hade detta varit olidligt.)



Kommentarer
Postat av: katja

oooooh, snart vänder det. vad Maja passar bra i lila! ursöt! krya på dig. kram

2009-06-05 @ 21:06:06
Postat av: Sussie

usch och fy.. låter inge roligt alls.. Tur att bilen gick igenom, du är på bättringsväg och dag för dag så blir avståndet till mannen mindre och mindre.. (dagmässigt asså)



Kram Sussie

2009-06-05 @ 21:23:56
URL: http://mammasuss.blogg.se/
Postat av: Lena

...kan tänka mig att det känns trist att inte kunna prata med mannen din under perioden, speciellt när det är lite struligt och man behöver lite peppning osv.

Jag telepaterar över lite sol och värme och önskar att du kryar på dej snabbt!

Kram, kram, kram

2009-06-07 @ 07:33:49
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: Annie

Oj, låter jobbigt. Hoppas du kryar på dig och att mannen kommer hem snart... Kram!

2009-06-08 @ 22:58:23
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0