sista

Vi har pressat det sista ur sommaren den här helgen. Nu börjar allvaret. Stefan kommer att vara mycket borta och skoloran har börjat. Snart börjar Maja dagis och jag ska börja jobba.
Men i lördags åkte vi och tittade på Ernst Kirschsteigers lilla gårdshus. Ett sånt här vill ju vi ha som poolhus. Det fanns öppen spis i den 15 m2 stora lilla stugan , mysigt! Stilen är ju den samma som vårt hus, perfekt!

http://www.maxit.se/33614/    Här finns bilder på huset!

Sen hade vi en hejdundrande kräftskiva som har genererat huvudvärk.... Men gud så tevligt vi hade. Nu är Brandbokräftorna slut.





Majsan var med en liten stund och hon gillade grejen med hattar och sång !


                                      



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för kommentaren och kul att du gillar sidan.



Härligt med kräftskiva! Och vilken söt liten kräftskivefirare med hatt!

2009-08-24 @ 10:06:04
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Lena i Kyoto

Nu har jag sett detta trevliga inlägg massor av dagar, så nu undrar jag ju vad du gjort efter det att huvudvärken gick över, dags för nya inlägg!!! Men jag gissar att det är full snurr nu inför allt kommande och allt annat pågående.

Givetvis ska ni satsa på att komma till storstan, och självklart ska ni knö in er i vårt boende var det nu blir. I jämförelse med er kommer vi förmodligen bli ordentligt trångbodda, men plats för er garanteras.... (om så sovandes stående).

2009-09-09 @ 04:42:46
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0