Skidor/läxläsning/välling - allt i ett

Ikväll åkte jag och de tre barnen till Väsjöbacken. Eric hade sin sista slalomträning för säsongen och det var så ljust ute och varmt. För bara någon månad sedan åkte man hit i mörker med en trött Eric som för sitt liv inte kunde förstå varför han skulle behöva åka skidor mitt i natten.
Vi stannade kvar i cafeterian under tiden, Julia gjorde sin matteläxa med schysst fika som synes på bilden och lilla Maja sov i vagnen och drack sedan sin kvällsvälling.

Udda men trevlig kväll..






                                        

Kommentarer
Postat av: Lena

till och med jag blir sugen på att göra matteläxa om det ingår choklad med grädde och kexchoklad, mums!

2009-04-02 @ 03:56:16
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: sussie

NOSTALGI... WOW, jag är ju uppvuxen precis vid väsjön.. Vi var ofta där och åkte på vintrarna, fikade i stugan.. åhh... Hoppas mina bran gillar slalom ;O)

2009-04-03 @ 06:56:00
URL: http://mammasuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0