Livets goda...

Jag är ju lite svag för det där lilla extra, guldkanten. Jag menar, vem blir inte glad när ens man kommer hem med sådana här praktfulla rosor, helt utan anledning! Puss!!



I morgon kommer Gabriella hit. Hon fyllde år i måndags så då måste vi ju fira med något litet extra.
Mintchokladmousse med noblessechoklad... jorå....



Och såklart, häftigast av allt är ju kärleken! Just nu är jag uppfylld av kärlek och förundran över den nya lilla dottern!
Här med sin mycket använda "psyco-bebis-look"


Kommentarer
Postat av: Lena

med tanke på inläggets ämne borde du väl ha haft kvar den rosa bakgrunden med hjärtan och allt, eller......gjorde sig psyko-looken sig bättre i denna?

Håller tumme och tå för många kommande guldkanter i ditt liv. Maja är så fin, oavsett look :-)



Kramar i massor!

2008-09-10 @ 07:54:02
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilken härlig liten psycho-bebis! Jag kan inte bärga mig tills jag får träffa henne! Jag kommer förmodligen nerdimpande någon gång i oktober, om det är OK?





2008-09-10 @ 12:52:00
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0