Helg i härligt höstväder

Härligt krispigt väder.  Vi har promenerat på Djurgården och fikat på Rosendal. Den tanken var vi inte ensamma om.  Vi åt goda smörgåsar och morotskaka.    Med oss hem hade vi ett dundergott bröd, diverse grönsaker och lite roliga blomsterlökar att peta ner i jorden. Maja sov gott i vagnen hela tiden, helt ovetande om att hon var på utflykt.

                


Har köpt en helt hysterisk mobil åt Maja. Den spelar Bach, lyser och snurrar och jag vet inte vad..

Vet inte vem som är mest illa ute, den som har designat denna märkliga pryl eller jag som har köpt den:-( Döm själv!




Gruppfoto!!
Fam Sterner kom förbi eftersom de ändå var på tillfälligt besök på Sveriges framsida.
Så jättekul att ses!  Maja och jag ska nog ta tåget ner om några veckor och hälsa på.
Här är en bild på alla ungar
!




Kommentarer
Postat av: Lena

Mobilen verkar i allafall fylla sin funktion, Maja verkar ju tycka den är superintressant. Värre är det med de mobiler som bara är fina för oss vuxna men helt ointressanta för bäbisen.

Härliga bilder! Vädret verkar som du skriver lite krispigt. Här är det fortfarande sommarvärme. I går regnade det som jag aldrig varit med om förr, ett riktigt vilda västernregn, Kyotos avloppssystem verkade haft det jobbigt för ett tag bubblade det i vår toa, så jag förberedde med kärl och grejer om det skulle fortsatt vilket det turligt nog inte gjorde.

Må så gott och njut av dinafina!

Kram

2008-09-22 @ 02:43:44
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0