Tapeter

Vi har börjat tapetserat Majas rum i helgen. Julia och Eric har åkt till Florida och jag känner mig som en äkta hönsmamma!  Jag skulle vilja veta vad de gör hela tiden  men det enda jag fått är ett otroligt utbroderat sms där det stod "surfat".  Ok.... nu är jag ännu mer orolig....  Surfat, i havet då.. där finns det väl hajar och en massa undervattensströmmar.. aaahhhh!!!
Måtte de höra av sig snart med lite lugnande info.
Här en bild på den första våden i Majas rum. Maja var med hon också som synes
.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

I förrgår morse (jap tid) chattade E och J med varandra i ett par timmar, de spelade något spel genom datorn med varandra. Häftigt på något sätt;

- hej, är du vaken? Klockan är ju 23.30 i sverige säger E som är i Japan.

- jag är i Florida, svarar Julia.

- jaha, är du med i §&?#%& (någon sajt man är medlem i och har gjort en egen figur, minns ej namnet)

- ja, det är jag.

- bra, då träffas vi där!

2008-10-08 @ 01:08:54
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: Tina

Helt galet! Jag chattade också med Julia igår och fick veta att hon hade köpt skor och att hon älskar Florida. Då så! Man får väl skaffa sig en gubbe på den där sajten för att få prata med sitt barn helt enkelt!!

2008-10-08 @ 12:57:01
URL: http://tinaostefan.blogg.se/
Postat av: Annie

Skönt att höra att de har det bra! Jag tittade in på Julias hemsida och såg bilden med delfinen, hon måste ha varit i 7:e himlen!



Hur blev Majas nytapetserade rum? Vill se slutresultatet! Och jag såg misann vilken tjusig liten dam som låg i sängen med finkläder på sig...

2008-10-10 @ 10:26:59
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0