Sedan sist...

Haft ont om tid...

Mycket jobb och för lite ork. Och magen växer så det knakar. Lite mer än två månader kvar..

Förra helgen hade vi ju så ljuvligt väder. Stefan var ute med Fritte och seglade hans nya, vackra båt.Eric och jag skjutsade och beundrade underverket, fikade och åkte hem igen.

image108


                           



Hemma väntade Julia och Karin som den helgen skulle samla tomglas inför skolresan. Här en välbehövlig glasspaus.


image111


Och nu är det kallt och bedrövligt igen... Den här helgen testade Stefan och jag att baka seglarbullar.
De blev helt perfekta... mums!!!  Finns i frysen om någon har vägen förbi!!!

image112

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härliga bilder!

2008-05-19 @ 10:08:38
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: lena

Härligt att få en liten inblick i ditt liv, men jag efterlyser en bild på dig och din bebismage!
Seglarbullarna såg ju perfekta ut, spara några till juli då vi ses! Tyvärr är vi i Västervik på Julias födelsedag, men vi kommer vara i sthlm från mitten av juli, då får vi se dig ordentligt höggravid :-)
Nu ska jag ut o jogga, första gången på flera år, måste försöka få lite flås till Fujibestigningen. Kan medelålderskrisen bli tydligare?
Kramar från Lena

2008-05-20 @ 01:35:49
URL: http://lenaikyoto.blogg.se
Postat av: katja

håller med lena - vill se magen, vill se magen!
och den som bär omkring på den...
hoppas vi ses snart.
kramizar

2008-05-25 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0