Sommar i skärgården

Vi har köpt båtluffarkort och gör skärgården med barnen. Kriterierna är att man inte ska behöva gå för långt någonstans.
Inte för barnens skull då utan för min. Käck vaggande gångstil. Kroppsform som passar skärgården, sälliknande....

Igår var vi ända ute på Norröra, även känt som Saltkråkan!! Vi fikade vid Farbror Melkers Snickargården. Sedan badade barnen i det obegripligt kalla vattnet..







Idag har vi gjort Sandhamn i absolut strålande väder. Varmast i Sverige idag och  på en sandstrand nästan för oss själva.




Kommentarer
Postat av: Lena

Underbara bilder! Kanonbra grej att skaffa båtluffarkort, det måste vi också göra någon sommar!

Jag hade önskat en bild på den vaggande sälliknande varelsen, men snart får jag se den live! Vad hette förresten sälen i saltkråkan?

Ta hand om er, vi ses den 11:e :-)

Kramar från öst

2008-06-27 @ 01:26:54
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: Tina

Sälen hette Moses. Eric har köpt en gosedjurssäl som döpts till det. Jag får f ö inte plats på en filmruta... Ska bli så kul att ses!

2008-06-27 @ 21:54:12
Postat av: Annie

Härliga bilder! Det där med en badstrand för sig själva (i stort sett) låter inte dumt det heller...



Kram från zyrran

2008-07-03 @ 13:03:18
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj, så härligt - nästan avunsjuk.

här regnar det och regnar och regnar och det är svinkallt också +15 - vad är det för sommar?

tur man flyttar tillbaka...till sverige. ska skicka ett e-mail.

kram

2008-07-12 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0