Allt växer!

Temat för veckan är tillväxt.  Bebisen ,som nog ska heta Maja, ska växa och det matas och matas. Här med tjänstvilliga syskon till hjälp!



Och nog har hon växt lite redan....




Tillgången på blomvaser är numera minimal i detta hus men en enorm tillväxt har skett på blomleveranserna de senaste dagarna...





Carporten växer snabbast av allt! Detta var en lägesrapport vid lunch idag. Det började muras i morse!




Måste bara visa våra tomater (som Eric och jag planterade som frön i våras)
Kunde aldrig tro att de skulle klara sig men vi har nu en hel massa söta, goda små tomater!! = tillväxt av mitt odlingssjälvförtroende






Kommentarer
Postat av: Annie

Nämen, har man sett! En liten, liten, liten ny kusin till Gustav! Ja, inte ser jag vem hon är lik, det måste nog till ett personligt besök för att undersöka den saken närmare. Söt tror jag bestämt att hon är, i allafall! Månntro om hon har det efter sin moster..? ;o)

2008-08-14 @ 19:35:12
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com
Postat av: Lena

Det blev ett glädjetjut här hemma över namnet, speciellt från Maja!

Ditt och Erics odlingssjälvförtroende har all rätt att slå i taket, GRATTIS!

Må så gott!

Kramar från Lena

2008-08-15 @ 04:37:56
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0