Nu har vi helt och hållet kommit i ordning......

Inflyttade. Allt är färdigt, möblerna är på plats, allt är så fint och perfekt och vi har nu en massa tid över att bara mysa!!

image59


Eller....????

Haha!! Det gick ni väl inte på!!!!  Kaoset tycks aldrig ta slut.   Vi lagar mat på en liten kokplatta och har nu gått över till papptallrikar då det är förjäv.. trist att hålla på att ta den långa vandringen till tvättstugan för att diska hela tiden.

Så här ser det ut egentligen.....  höhö!


image60

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, jag tänkte väl det!!! Hoppas det snart blir ordning på köket! Kram!

2007-11-05 @ 15:00:28
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com
Postat av: Lena

En fördel att inte ha ett komplett kök är ju förstås att det är en kanonbra anledning att springa på restaurang, om ni dessutom har saker att fira gör det ju inte saken sämre. Hoppas ni var nöjda med besöket på Grill, jag menar, så att ni inte blir misstänkta för något......
Kramar från öst

2007-11-06 @ 03:03:46
URL: http://lenaikyoto.blogg.se
Postat av: katja

Roligt att du tänker på oss som är så nyfikna på hur det framskrider och postar mysiga kort. hoppas att ni alla mår bra, även i kaoset.
kram

2007-11-09 @ 17:27:35
Postat av: Lena

Förstår om du inte har tid att skriva i bloggen för jag förmodar att du har fullt upp med gardinuppsättningar mm, men jag vill veta och se vad du har för dig!

2007-11-28 @ 06:56:15
Postat av: Tina

Hej Lena!! Förbaskat mycket med gardinerna.. Nä, men lite mycket överallt. Och Stefan är i Singapore med kameran.. Har lite kort i telefonen, blir ett nytt inlägg ikväll, jag lovar! Kram!

2007-11-28 @ 14:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0