Förbesiktning

Idag var en stor dag.
Strålande sol och förbesiktning av huset.  Besiktningsman, två representanter från Myresjöhus, snickaren och jag gick runt och inspekterade.
Det var inte mycket som fanns att anmärka på men det känns väldigt långt ifrån beboeligt.
image23


Vi kommer inte ha brist på sysselsättning om man säger så...




Allrum uppe.
Intressant placering av badkar
.  

                                              image25

Någon som är sugen på att betala 6000 kr för ett sk tvättnedkast?? = reklamation



image26

Lilla badrummet nere.


Trappan

Kommentarer
Postat av: Lena

Om jag hede en så snygg trappa som du kommer att få, skulle jag absolut inte betala 1 kr för ett tvättnedkast. Själv och just nu vore det värt varenda öre, med eller utan cementrester.

2007-08-22 @ 15:59:18
URL: http://lenaikyoto.blogg.se
Postat av: Annie

Snyyyggt hus! Fast inte tvättnedkastet, kanske... Jag gillar badkarets placering, är det exhibitionistiska - eller sällskapliga familjen som kommer att bo i huset?

2007-08-22 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0