Vår trippelnollåtta - dagens stjärna

Idag har vi varit i Stadshuset och Maja har blivit firad av Stockholms stad som den trippelnollåtta hon är!
Inte nog med det, av alla de 75 bebisar som var där, födda på samma dag, var det Maja som fick mest uppmärksamhet.
Hon fick komma upp på scenen och ta emot sin livslånga entrebiljett till Gröna Lund, de andra fick hämta sina under mindre pompa och ståt vid ett bord. Hon blev  dessutom intervjuad av Metro och filmad av TV4 och SVT. Vi får väl se vad det blir av det.   Nu sover hon helt utslagen på soffan, det är jobbigt att stå i rampljuset!  Vår lilla pingla!
Metros fotograf ska maila oss bilder men de här tog Eric.






Kommentarer
Postat av: Lena

Gud vad häftigt och kul! Jag ser fram emot fler bilder från detta. Kul initiativ av stockholms stad tycker jag.

2008-11-27 @ 01:46:50
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: Susanne Dahlby

Jag tror att jag såg bilden i metro, men var inte säker på att det bara fanns en Maja av dom 75.

2008-12-27 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0